Czym są windery reklamowe i kto powinien w nie zainwestować

Jeśli chodzi o tradycyjne gadżety reklamowe, nie musisz się ograniczać wyłącznie do długopisów, teczek, pendrive’ów czy nawet banerów. Oprócz tego ciekawym rozwiązaniem są windery z nadrukiem reklamowym. Dlaczego warto w nie zainteresować? Przeczytaj tekst, by poznać odpowiedź.

Windery reklamowe – co to takiego?

Dlaczego warto zainwestować w windery reklamowe? Jest wiele powodów takiego stanu rzeczy – windery to gadżety marketingowe, które są:

  • dobrze widoczne – kolorowa flaga skutecznie przyciągnie uwagę osób znajdujących się w odległości nawet kilkudziesięciu metrów,
  • przenośne i łatwe w montażu – windery z nadrukiem reklamowym nie należą do szczególnie ciężkich przedmiotów. Nie potrzeba wiele wysiłku, by móc przenieść flagę z logotypem firmy,
  • solidne – jest tak szczególnie w sytuacji, gdy maszt windera został wykonany ze stali. Dzięki temu nie musisz obawiać się, że silniejszy podmuch wiatru przewróci flagę – stojak (rotator) pozwala utrzymać równowagę,
  • odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne – przykładowo, tkanina wykonana z poliestru nie powinna zniszczyć się pod wpływem śniegu czy deszczu,
  • uniwersalne – niezależnie od tego, czy prowadzisz np. warsztat samochodowy, sklep spożywczy, restaurację lub salon rowerowy, efektownie wyglądający winder reklamowy z pewnością będzie udanym uzupełnieniem marketingu.

Windery reklamowe – kiedy warto w nie zainwestować?

Windery reklamowe to rozwiązanie, które – jak już wspomniano – sprawdzi się w przedsiębiorstwach o różnym profilu działalności biznesowej. Warto jednak dodać, że nie trzeba ograniczać się wyłącznie do postawienia flagi z logotypem przed siedzibą firmy. Wręcz przeciwnie: jest to dość uniwersalny gadżet, który można wykorzystać również w takich sytuacjach jak:

  • targi branżowe – winder przedstawiający logo marki oraz podstawowe dane kontaktowe firmy jest dobrym sposobem na to, by zwrócić na siebie uwagę innych uczestników eventu (potencjalnych klientów i/lub kontrahentów biznesowych),
  • galeria handlowa – jeśli sklep lub punkt usługowy znajduje się na terenie centrum handlowego, winder może wskazywać klientom, jak dotrzeć do lokalu.

Nie tylko windery reklamowe

Windery, które efektownie powiewają na wietrze, to dobry sposób na przyciągnięcie uwagi znajdujących się w pobliżu odbiorców. Oczywiście, nie oznacza to jeszcze, że należy poprzestać na tym gadżecie. Wręcz przeciwnie – warto skorzystać z takich rozwiązań jak ścianki wystawiennicze, banery czy tablice z informacjami o ofercie/firmie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here